Ako vznikol náš nový newsletter

Hovorí sa, že keď podnikáte, musíte neustále rásť a niečo vytvárať. Úspešnú spoločnosť možno spoznať podľa toho, že z roka na rok neustále rastie. Čo sa stane, keď už nie je kam rásť? Takže tu nie sme úplne posadnutí medziročným rastom, ale súhlasíme s tým, že nie je dobré stagnovať. To platí pre zdravie aj pre život.

Súrodenecká roztržka

Väčšinou sa s bratom zhodneme na smerovaní spoločnosti. Máme rovnaký pohľad na svet a podobný prístup k práci. Keď však prišla téma - urobme newsleter, bol som proti. Považujem ho za trochu zastaraný, najmä v dobe sociálnych médií, a sám väčšinu newslettrov mažem. Musí tam byť niečo naozaj zaujímavé, aby som si našiel čas kliknúť naň a prečítať si ho. Máte to aj vy?
V tom prípade ma to ani trochu nebaví. Môj brat však na tom trval a je to predsa len režisér. A ja sa práve teraz učím vzdať sa kontroly a nechať robiť veci aj iných ľudí. Navyše mi povedali, že to nebude stáť takmer nič, a čo je dôležitejšie, nedostanem žiadnu prácu. Takže ani jedna teória nie je pravdivá.
Nuž, newsleter je vonku a 2 krát do mesiaca vás zasypeme informáciami, ktoré vám môžu pomôcť. Stačí sa naň prihlásiť. Čím viac sa vás prihlási, tým menšia je šanca, že to pre tento projekt zlomím. Ako staršia sestra si to možno budem môcť aj dovoliť :-)
Prihlásiť sa môžete pri dokončení objednávky alebo na hlavnej stránke v dolnej časti stránky.
Vážne, budeme radi, ak sa prihlásite na odber. Nebojte sa, nebudeme vás zasypávať reklamami a nevyžiadanými e-mailami. Budem sa naozaj snažiť, aby téma vždy súvisela s ročným obdobím a s tým, čo vás možno práve teraz trápi a prečo sa to deje. Budem to písať tak, aby som si to mohol prečítať aj ja. A to je dosť vysoká úroveň :-).
Viete čo? Nakoniec som zistil, že mi koncepcia newslettera celkom vyhovuje. Je pre mňa oveľa príjemnejší ako sociálne médiá. Čo je trochu desivé, pretože o pár riadkov vyššie som napísal, že mi to príde neaktuálne :-) :-) :-)
newsleter

Z našej ponuky