Sťažnosti

Webovú stránku prirodnilekarna.cz prevádzkuje spoločnosť IMUNOTOP CZ s.r.o.
Právne minimum
Prípravky, ktoré si môžete zakúpiť v internetovom obchode www.prirodnilekarna.cz, NIE sú určené na liečbu ochorení. Používajú sa v oblasti kozmetických výrobkov na ochranu, čistenie a zlepšenie stavu pokožky, v prípade výživových doplnkov nahrádzajú nedostatok niektorých látok, ako sú vitamíny, minerály, stopové prvky a pod. Zodpovednosť za ich pôsobenie nesie výrobca. V prípade dlhodobých problémov a zhoršenia zdravotného stavu sa poraďte s lekárom alebo lekárnikom.
Pravidlá komunikácie s používateľom
Ak potrebujete oznámiť akékoľvek informácie prevádzkovateľovi webovej stránky, použite e-mailovú adresu: info@prirodnilekarna.cz alebo telefónne číslo 724 154 377. Ďalšie kontakty - TU.
Zásady ochrany osobných údajov
Ak sa návštevník rozhodne uskutočniť nákup, musí uviesť svoje identifikačné údaje, t. j. meno, adresu, telefón a e-mail. Tieto informácie sú potrebné na odoslanie zásielky. Tieto údaje sa používajú len pre potreby prevádzkovateľa a neposkytujú sa žiadnemu inému subjektu. Vážime si vašu dôveru a údaje starostlivo chránime. Informácie zhromažďujeme preto, aby sme vám mohli poskytnúť čo najkvalitnejšie služby. Ďalšie podrobnosti v rámci nariadenia GDPR nájdete TU.

Zásady podávania sťažností

Kupujúci je povinný bez zbytočného odkladu skontrolovať tovar dodaný predávajúcim a čo najskôr informovať predávajúceho o zistených závadách.
Kupujúci je povinný oznámiť túto skutočnosť predávajúcemu písomne (e-mailom) alebo telefonicky do 5 dní od prevzatia tovaru. V písomnom oznámení musí kupujúci špecifikovať zistené vady, t. j. musí uviesť, o aké vady ide a ako sa prejavujú. Písomné oznámenie o zistených vadách podáva kupujúci v sídle prevádzkovateľa: Mgr. Jana Kubíčková, U Červeného mlýna 616/14, 612 00 Brno.
K reklamácii je potrebné priložiť kópiu faktúry za tovar, ktorého vady sú reklamované. Číslo faktúry je postačujúce na dohľadanie.
Čo robiť, ak po prevzatí balíka zistíte, že jeho obsah je porušený a kuriér už odišiel:
  • Je potrebné ísť s balíkom na príslušnú pobočku Českej pošty a tam spísať reklamáciu. Ak sa tak stane v spoločnosti PPL, zavolajte nám na číslo 724 154 377.
  • Keď nás pošta kontaktuje a potvrdí reklamáciu, pošleme vám nový tovar alebo vám vrátime peniaze.
  • Ak chcete proces urýchliť, pošlite nám sken reklamačného protokolu na adresu: info@prirodnilekarna.cz.
Ak pri preberaní balíka vidíte, že by mohol byť poškodený (napr. rozliata tekutina a pod.), BALÍK NEPREBERAJTE.
Predávajúci nenesie žiadnu zodpovednosť za škody vyplývajúce z prevádzky výrobkov, funkčných vlastností a poškodenia z neodborného používania výrobkov, ako aj za škody spôsobené vonkajšími udalosťami a nesprávnou manipuláciou. Na vady tohto pôvodu sa nevzťahuje poskytovaná záruka.
Predávajúci sa zaväzuje do troch dní od prijatia reklamácie informovať zákazníka o postupe a spôsobe vybavenia reklamácie.
Záruka vrátenia peňazí - ak bezprostredne po prevzatí tovaru zistíte, že vám z akéhokoľvek dôvodu nevyhovuje, máte možnosť ho vrátiť. Peniaze vám budú vrátené bankovým prevodom.
Na vrátenie peňazí je potrebné zaslať vyplnené potvrdenie o vrátení tovaru - odstúpenie od zmluvy (STIAHNITE SI TU). Toto odstúpenie od zmluvy je potrebné zaslať do 14 dní od prevzatia zásielky. Od odoslania tohto odstúpenia od zmluvy potom plynie ďalších 14 dní, počas ktorých nám musíte tovar vrátiť.
Podmienky:
  • Tovar by mal byť schopný ďalšieho predaja. V prípade rozbaleného a otvoreného tovaru, ktorý nie je kompletný, sme nútení znížiť cenu za vrátenie.
  • Tovar prosím zasielajte len obyčajnou balíkovou poštou, na dobierku nebude akceptovaný.
Tovar prosím zašlite na adresu:
Prírodná lekáreň, Čistěves 70, 503 15.
1.1.2018